27 Ağustos 2009 Perşembe

amaçsız

Herkes amacım var benim hedefim var benim diye geçinsede işin gerçeğine bakarsanız( yani görebilirseniz ) kimsenin ne hedef ne amaç umrunda değil, herkes olduğu gibi yaşıyor, o kadar bpş vermiş bir durumdaki özellikle bizim jenerasyon...( 80 ve sonrası doğan insancıklar )Nereye gidiyoruz* ne yapıyoruz? uğraşımız niye ? neden ? bunların hiç birinin cevabı yok şimdi cevaplarınız gelecek ,abi okuyoruz, abi çalışıyoruz bunlar mı amaçlar?hangi amacını gerceklestırmek ıcın gecenı gunduzune katıp calıstıgın bi sisteme seve seve dahil oluyorsun ? hangi hedefin için işe yaramaz bir diploma için sabahlara kadar ders çalışıyorsun ? Neden yapıyoruz bunları ? aynı şekilde hangisi için sabahlara kadar içip ağlıyorsun ya da gülüp oynuyorsun
şu sorunun cevabını gerçekten alamadım hiç bir zaman insanlardan ;
-Neden ağlıyorsun?
kız arkadaşımdan ayrıldım, işten atıldım , okulum uzadı falan filan ;
bunlar değil, ben sana neden ağladığını söyliyeyim
abi birden bire düzenim bozulunca farkettim ki çok boş yaşıyorum,hiç birşey yapmıyorum, benim amacım ne ?
bundan ağlıyorsun,nedense kimsenin aklına neşeli oldupu dönemlerde bu boş boş takılmacası gelmez ,ama en ufak bir talihsizlik sonucu dertlenelim , hemen oturup derin düşünmeye başlarız
e aynısını keyfin yerindeyken yapsan çok daha verimli olacak (yapanlar var yok değil onlarda şu an çok iyi yerlerde zaten )

işte biz Türk gençlerinin en büyük eksiği budur.Sorgusuz sualsiz yaşamak ,
takılalım aynen devam ;
olmadı kacarızcı mantık

boyle konusuyorum ben ne yapıyorum sanıyorsunuz ?
aynı sızın yaptıgınız gibi boş boş yaşıyorum...

24 Temmuz 2009 Cuma

İSMAİL YK LARIN DOĞUŞU VE BİTMEYEN GÖÇ-22.07.2009 Çarşamba-İşe gelirken vapurda

----------------
Now playing: TAnguısımo
via FoxyTunes
----------------
Now playing: TAnguısımo
via FoxyTunes Bu Hikaye akrabalarına dostlarına kendi yazdıkları ve Türkü diye nitelendirebildikleri şarkıları tekrar gözden geçiren kardeş,dayıoğlu,amcaoğlu,yeğen,halakızı ve ağabeyinin albüm yapmaya karar vermesiyle başlar.Almanyada çıkardıkları 'abi yarım ekmek döner versene' adlı albümle müzik piyasasına giriş yapan YURTSEVEN KARDEŞLER , Underground müzik piyasasının hakimi oldu ve 'Almancı' dediğimiz Göçmen Türkler adeta kendileriyle özdeşleştirdikleri bu grubu bağırlarına basarak Müzik dünyasındaki hızlı yükselişlerine ön ayak oldular.Ardından ''Neden Türkiyeye dönüp müzik çalışmalarına devam etmiyoruz ki''sorusuna bir türlü olumsuz cevap bulamayan grup üyeleri Türkiyeye uçak biletlerini aldılar ve unkapanına iniş yapan uçakla birlikte 'İSMAİL YK ' akımının temelleri atılmış oldu. ''Kardeş 1 ytl var mı'' adlı Albümleriyle Türk müzik piyasasına ani bir giriş yapan Yurtseven kardeşler,Türkiyede istedikleri ilgiyi göremediler ancak albüm masrafını çıkartacak ve gaziosmanpaşa da kirada yaşayacak kadar para kazanmışlardı.Türkiyedede yeraltı müzik piyasasına seslerini duyurmayı başaran grup,buradaki albümün Almanyadakinin gölgesinde kaldığı ortak kararıyla yine Almanyaya dönüş yaptılar. Aralarından İSMAİL,halakızına 'Ya ben bu grubun bel kemiğiyim ben olmasam siz de olmazdınız ben Türkiyeye gidip solo albüm yapacağım ,kazandığım paraylada gaziosmanpaşada kiraladığımız evi ve bakkalın beyaz şahinini satın alacağım 'dedi.Halakızı önce İsmailin bu kadar uzun ve düzgün bir cümle kurduğuna ve hatta içinde belkemiği sözcüğünün geçmesine hayretle gıpta etti ve ardından düşüncelerini desteklediğini belirtti.Diğer grup elemanlarıdanda aldığı gazla İsmail Türkiye ye 2.kez geldi.''ŞAPPUR ŞUPPUR'' adlı çıkış parçasını barındıran 'doğan slx' albümünü piyasaya sundu.İşte o albümün çıkışı Türkiyede yeni bir müzik tarzının miladı oldu ve ismail albüm gelirleriye gaziosmanpaşadaki evi değil binayı,bakkalın şahini yerine doğan slx ve bakkal dükkanını satın aldı , Almaya ve Türkiye'de Dönerciler zinciri açtı.Bu müzik tarzına başlangıçta isim bulunamasada bu boşlık çok uzun sürmedi ve ardından İsmailin bu hızlı yükselişinden feyz alan kaynakçı kardeşler Caner ve Kamer 'biz neden albüm yapmıyoruz ? dediler ve hemen albüm hazırlıklarına giriştiler.Dikkat çekecek br isim lazımdı yaklaşık 1 yıl düşündüler ve ne kadar samimi olduklarını doğduklarından bu yana hiç ayrılmadıklarını farkettiler ve isimlerinede uyan CANKAN ikilisi oluverdiler ,Ardından albümleri patladı ve İsmail yk dan devraldıkları bu muzıiğe 'R&besk' dediler.Onlardan sonraki tüm girişimler 'R&besk olarak anılacaktı.Kardeşler,biz geçmişimizle varız sloganıyla kış ayazında bile güneş gözlüklarini çıkarmayarak kaynakçı olduklarını günleri her dakika yaad ettiler.Bu onların imajı haline geldi ve ilk albümleri olan 'Doğan görünümlü Şahin 'ile Hem İsmail YK ya olan saygılarını belirttiler,hemde müzik piyasasında yerlerini aldılar.Onlardan cesaret alan Boys anılar,boy anıların ardından ıisimlerini sayamayacağımız bir çok grup ve son günlerde gündeme damgasını vuran 'ALO AŞKIM SUSMA' adlı çıkış parçasıyla R&besk dınleyenlerın gonlunu kazazanan SALİM albüm hazırladı ve geniş dinleyici kitlelerine ulaştılar.