normalinsanlar
27 Ağustos 2009 Perşembe
amaçsız
Herkes amacım var benim hedefim var benim diye geçinsede işin gerçeğine bakarsanız( yani görebilirseniz ) kimsenin ne hedef ne amaç umrunda değil, herkes olduğu gibi yaşıyor, o kadar bpş vermiş bir durumdaki özellikle bizim jenerasyon...( 80 ve sonrası doğan insancıklar )Nereye gidiyoruz* ne yapıyoruz? uğraşımız niye ? neden ? bunların hiç birinin cevabı yok şimdi cevaplarınız gelecek ,abi okuyoruz, abi çalışıyoruz bunlar mı amaçlar?hangi amacını gerceklestırmek ıcın gecenı gunduzune katıp calıstıgın bi sisteme seve seve dahil oluyorsun ? hangi hedefin için işe yaramaz bir diploma için sabahlara kadar ders çalışıyorsun ? Neden yapıyoruz bunları ? aynı şekilde hangisi için sabahlara kadar içip ağlıyorsun ya da gülüp oynuyorsun
şu sorunun cevabını gerçekten alamadım hiç bir zaman insanlardan ;
-Neden ağlıyorsun?
kız arkadaşımdan ayrıldım, işten atıldım , okulum uzadı falan filan ;
bunlar değil, ben sana neden ağladığını söyliyeyim
abi birden bire düzenim bozulunca farkettim ki çok boş yaşıyorum,hiç birşey yapmıyorum, benim amacım ne ?
bundan ağlıyorsun,nedense kimsenin aklına neşeli oldupu dönemlerde bu boş boş takılmacası gelmez ,ama en ufak bir talihsizlik sonucu dertlenelim , hemen oturup derin düşünmeye başlarız
e aynısını keyfin yerindeyken yapsan çok daha verimli olacak (yapanlar var yok değil onlarda şu an çok iyi yerlerde zaten )
işte biz Türk gençlerinin en büyük eksiği budur.Sorgusuz sualsiz yaşamak ,
takılalım aynen devam ;
olmadı kacarızcı mantık
boyle konusuyorum ben ne yapıyorum sanıyorsunuz ?
aynı sızın yaptıgınız gibi boş boş yaşıyorum...
Daha Yeni Kayıtlar
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
►
2012
(1)
►
Ekim
(1)
▼
2009
(2)
▼
Ağustos
(1)
amaçsız
►
Temmuz
(1)
Hakkımda
Dirty Harry
her şey yolunda
Profilimin tamamını görüntüle